Pages

Sep 27, 2013

Breien, breirol, breirollen en vele mooie patronen en vooral ... veel plezier met al dat breien

Drie Breirollen heb ik ondertussen gebreid, boordevol allerlei mooie en lieve en oude patronen. 
Het blijft leuk om al die verschillende patronen te breien
en verschillende patronen gebruikte ik al om een vest van te breien,
allerlei baby en kinderkleding
en natuurlijk leuke kleding voor de Beren uit mijn atelier.

De eerste Breirol kreeg 38 patronen en werd een mooie rol.
De tweede Breirol kreeg 44 patronen en ook die werd een plaatje.
En de derde Breirol  kreeg 47  patronen.
Leuk is het dat her en der over de wereld deze breirollen ook gebreid werden door anderen en ...... met veel plezier las ik in de e-mails, wat leuk en wat fijn.
De bijdrage die ik vraag voor de Breirolpatronen gebruik ik voor de opvang van de vele zwerfpoezen.
Natuurlijk is dat bij lange niet genoeg, maar alle beetjes helpen.
Afgelopen jaar was het (weer) druk in de opvang,
maar de dankbare blik in de ogen van de vaak ondervoede,
zieke en
soms zo uitgemergelde katten geeft mij "genoeg".

Heb je ook interesse om deze breirollen te breien, mail me dan voor meer informatie.
Mailadres staat linksboven in de kantlijn.