Pages

Aug 4, 2012

De zieke Beer en het kleedje ......



Op weg naar " Bearalia " kwam ik langs het huis waar de Beer woonde.
Welke Beer vraag je je dan af?
Nou, die zieke Beer die ik in mijn Dierenhospitaal "In Goede handen" had opgenomen,
om geheel te herstellen."
Er was van alles mis met hem.
Hij had zo'n hoofdpijn ( hoofd lag haast los),
oorpijn ( hij miste 'n oor),
buikpijn ( had trek, had een leeg buikje.
Kreeg nieuwe vulling en een nieuwe bromstem)
en verder was er nog veel meer mis met deze Beer.
Hij lag dan ook een tijdje op de Intensive Care afdeling.
Maar nu was hij weer helemaal opgeknapt en vrolijk en blij.
En zodoende ging de Beer weer naar huis
en de Berendokter leverde de Beer deze keer persoonlijk af.
Ohhhh wat was Beer blij en wat was de eigenaresse blij
en daar werd ik dus weer blij van.
Heerlijk is dat.
Toen ik weer verder wilde gaan, vroeg zij;
wil jij dit kleedje hebben?
En "toverde" een lief kleedje tevoorschijn.
Zij had dit ook weer gekregen en dacht direct aan mij.
Ik vond het een leuk kleedje voor een klein en oud dienblaadje wat ik heb.
Een donker blaadje waar vaak wat handwerk op ligt,
op dat blaadje zou het wel heel mooi staan.
Het leek wel of het nog nooit gebruikt was voor het doel,
te zien aan het bakpapier onder het kleedje vast gemaakt,
of was het een nieuw papiertje .... .
Maar het kleedje was ook nog zo mooi.
Een ding is zeker, ik ben er blij mee.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.